Stimați locuitori ai satelor Horodiște, Slobozia-Horodiște și Otac!

   Ziua de duminică, 30 iulie curent, vă oferă oportunitatea de a vă adresa direct dnei Eleonora Graur, președintele raionului Rezina. Începând cu ora 10.00, dumneaei se va afla în satul Horodiște, unde va participa la Ziua satului și Darea de seamă a primarului în fața locuitorilor, iar de la ora 15.00 președintele raionului va fi în satul Otac, unde a fost invitată de un grup de locuitori pentru a contribui la soluționarea unei situații de...

Consiliul raional a lansat serviciul "Viber"

   Consiliul raional Rezina a lansat, azi, pe 27 iulie, serviciul "Viber", cu numărul 067592714. Acesta va fi destinat comunicării cu cetățenii.    Serviciul permite doar expedierea mesajelor (text, imagini, fișiere audio și video), fără efectuarea apelurilor.    Numărul va fi activ de luni până vineri, între orele 08.00 și 17.00. Cetățenii vor putea transmite mesaje și în afara acestui program, dar ele vor fi preluate în...

Întreruperi programate de SA "RED-Nord" pentru 31.07-04.08.2017, Rezina

   În legătură cu reconstrucția liniilor electrice (demontarea liniei vechi și montarea liniei noi), va fi întreruptă furnizarea energiei electrice:    31.07-04.08.2017: satele Otac, Lipceni (parțial).    În legătură cu executarea lucrărilor de mentenanță în rețelele de distribuție, va fi întreruptă furnizarea energiei electrice după cum urmează:    31 iulie 2017: orașul Rezina, Autogara, Piața centrală - 09:00-15:00; &nbs...



Android Client

lorem

Acum disponibil și pe Android

descarcă aplicația

În atenția antreprenorilor din sectorul întreprinderilor mici și mijlocii din raionul Rezina

            Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova are misiunea de a contribui la sporirea calificării antreprenoriale a operatorilor economici de toate nivelele, prin organizarea activităţilor de formare profesională şi antreprenorială de toate tipurile, constituirea premiselor pentru dezvoltarea mediului de afaceri, asigurarea competitivităţii, susţinerea internaţionalizării companiilor, dezvoltarea parteneriatului public-privat, precum şi prin modernizarea învăţământului din ţară.                                            

            În acest context, Vă aducem la cunoştinţă că Centrul de Formare Antreprenorială (CFA) din cadrul CCI a RM gestionează diferite Proiecte şi Programe internaţionale cu stagii peste hotare, organizează seminare în diferite domenii de interes pentru agenţii economici autohtoni, precum: achiziţii publice, activitate vamală, export, import, comerţ internaţional etc.

 

Informație pentru mediul de afaceri

 

Seminare:

1. 31 martie 2017,  „Activitate vamală în dublă abordare – teoreticăși practică

Formatori: 

Caraman Victoria, Direcţia organizarea controlului vamal, Serviciul Vamal al RM.

Iurco Igor, Direcţia organizarea controlului vamal, Serviciul Vamal al RM.

Radu Ludmila, Direcţia organizarea controlului vamal, Serviciul Vamal al RM.

Bîrca Maria, Direcţia valoarea în vamă şi clasificarea mărfurilor, Serviciul Vamal al RM.

 

2. 17 martie 2017, "Controlul de stat asupra activităţii de întreprinzător, tipurile de control, procedura de efectuare a acestuia". 

FORMATOR: Lilia Dabija, Expert, Proiectului Băncii Mondiale pentru ameliorarea competitivităţi.

 

3. 30 martie 2017, Indemnizatii, Contributii si Asigurari Sociale.

Formatori:

Ala Coliban, sef directiei generale evidenta contribuabililor;

Silvia Maxim, sef directiei asigurari sociale a salariatiilor;

Clara Sorocean, sef directiei generale evidenta individuala a contributiilor.

Informații suplimentare și înscrieri: Rodica Dimitriu, tel./fax: (022) 23-52-94, e-mail: rodica.dimitriu@chamber.md

 

 

 

 

Programul de pregătire şi perfecţionare a managerilor de la întreprinderile din diferite sectoare ale economiei Republicii Moldova

Scopul : posibilitatea de a cunoaşte piaţa germană, a stabili legături de afaceri cu firme germane şi a edifica parteneriate pe termen lung, fiind un instrument de promovare în domeniul comerţului extern.

 

Grupul ţintă: top și middle manageri de la companiile moldovenești din orice domeniu al economiei naționale.

 Programul prevede un stagiu de o lună de zile în Germania.  

 Fiecare participant beneficiază de asigurare, cazare, alimentare (dejun şi prânz), transport intern. Costurile în Germania sunt finanțate de Ministerul Economiei şi Energiei al Republicii Federative Germania.

 

Un program de traininguri de 64 ore este organizat înainte de stagiu, pentru a asigura o bună pregătire către plecarea în Germania.

 Selectarea participanţilor se face de către o comisie de experti germani, în baza interviului. Formularul de aplicare îl puteți descărca din atasament.

 Următorul interviu de selectare a candidaţilor se va desfăşura în 20-21 aprilie 2017.

Premise obligatorii pentru selectarea candidaţilor sunt:

-  poziţie de manager la întreprindere,

-   studii superioare,

-  experienţă de muncă de minimum 3 ani,

-   vârsta cuprinsă între 25 şi 40 ani,

-  cunoașterea limbii engleze,

  interese comerciale bine determinate pentru Germania.

Pentru informaţii privind procedura de înscriere ne puteți contacta: Telefon / Fax: (022) 23 52 94, (022) 23 32 86, 079182883 Email: seminar@chamber.md, Inesa Iordatii.  

 

Eșec sau succes în Management de Proiect?

 

Diferenţa dintre eşec şi succes în conducerea proiectelor este determinată de oamenii implicaţi. Fiecare membru al echipei trebuie să înţeleagă care sunt factorii cheie pentru gestionarea proiectului.

Scop şi rezultate: aplicarea cunoștințelor, capacităţilor, instrumentelor și tehnicilor specifice pentru gestionarea unui proiect, care au obiective, scopuri și cerințe definite, referitoare la timp, costuri, calitate și parametri de performanță, activități considerate ca importante și adecvate pentru finanțare.

Grup - ţintă: Proprietari și manageri de companii, șefi de departamente, responsabili de proiecte.

Din program:

Cum să gestionezi un proiect;
Importanța managementului de proiect;
Identificarea proiectelor reale;
Componentele managementului de proiect;
Domeniul de aplicare;
Managementul proceselor de integrare;
Managementul timpului;
Managementul valorii proiectului;
Managementul calității;
Managementul personalului;
Gestionarea interacțiunilor și contactelor;
Gestionarea riscurilor și modificărilor;
Managementul contractelor;
Exerciții practice cu elemente de management de proiect;
Management de proiect - un instrument constant şi activ;
Predarea proiectului.

Data: 21-22 martie 2017
Cost: 1350 lei per participant
Locul desfăşurării: Centrul de Formare Continuă al Camerei de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova. Adresa: bd. Ştefan cel Mare, 151.

Informaţii suplimentare şi înscrieri: Inesa Iordatii, tеl./fax: (022) 23-52-94, 079182883, e-mail: seminar@chamber.md

 

 

Centrul de Formare Antreprenorială

Calitatea  Europeană a Instruirii

Mai multe seminare pe www.training.chamber.md

022  23-52-94, 022 23 32 86 sau seminar@chambr.md

MD-2004 Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare 151 

 

 

 

Acasă

În sus