Secţia Administraţie Publică
Şeful secţiei – Socol Ruslan.
Specialist principal – Ploșnița Mihail.
Specialist principal – Ciobanu Ghenadie.
Telefonul de contact – 2-10-12
Email. cons.rez.apl@inbox.ru
Orele de audienţă: Luni-Vineri 8-00 – 17-00, întrerupere 13-00 – 14-00
Secţia exercită următoarele atribuţii principale:
– coordonează , prin deplasări în teritoriu, prin analiza documentelor parvenite şi alte metode, activitatea desfăşurată de organele administraţiei publice locale, exercitarea atribuţiilor care le revin, conform Legii;
– Participă la elaborarea măsurilor necesare pentru realizarea planurilor , programelor de activitate curentă şi perspectivă a consiliului raional.
– Contribuie la colaborarea eficientă între organele administraţie publice locale şi centrale.
– Coordonează activităţii secţiilor şi direcţiilor consiliului raional în vederea realizării planurilor, programelor curente şi de perspectivă .
– Contribuie la colaborarea eficientă între organele administraţie publice locale de ambele niveluri.
– Contribuie la dezvoltarea profesională a angajaţilor autorităţilor publice locale de ambele niveluri.
– Acordă asistenţa necesară la pregătirea şedinţelor consiliului raional, şedinţelor de lucru ale preşedintelui raionului cu şefii serviciilor descentralizate, desconcentrate, funcţionării din aparatul preşedintelui raionului.
– Acordă asistenţa necesară la pregătirea proiectelor de dispoziţii, decizii, proceselor-verbale ale şedinţelor operative a preşedintelui raionului cu şefii serviciilor descentralizate, desconcentrate şi funcţionarii din aparatul preşedintelui raionului;
– Acordă asistenţa necesară în vederea organizării întrunirilor cu membrii guvernului şi alţi conducători ai autorităţilor administraţiei publice centrale;
– Monitorizarea activităţii autorităţilor publice locale, în diverse domenii ce ţin de competenţa acestora.
– Pregătirea documentelor pentru şedinţele comisiei raionale situaţii excepţionale, aducerea la cunoştinţa executorilor ei şi controlul asupra îndeplinirii lor.
– Elaborarea şi prezentarea către comisia raională pentru situaţii excepţionale dării de seamă de totalizare despre situaţii excepţionale pe teritoriul raionului.
– Elaborarea planurilor anuale şi de perspectivă a activităţii comisiei raionale pentru situaţii excepţionale, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor Comisiei.
– Organizarea controlului asupra îndeplinirii serviciului civil;
– Ţinerea evidenţei cetăţenilor care îndeplinesc serviciul civil şi a celor trecuţi în rezerva serviciului civil, perfectarea dărilor de seamă statistice;