Dragi agricultori din raionul Rezina

Sfârșitul lunii noiembrie ne oferă din nou fericita ocazie de a Vă felicita cu prilejul sărbătorii profesionale – Ziua Lucrătorului din Agricultură și Industria prelucrătoare. An de an dați dovadă de curaj, multă putere și responsabilitate în munca pe care o faceți zi de zi, contribuind esențial la dezvoltarea unei verigi importante a economiei țării. Reușiți să asigurați cu locuri de muncă o bună parte a populației din mediul rural, oferindu-le...

Direcția Asistență Socială și Protecție a Familiei va avea 17 unități noi de asistenți personali

Direcția Asistență Socială și Protecție a Familiei, Rezina, va avea 17 unități noi de asistenți personali. Asta potrivit deciziei 5/5 din 16 noiembrie 2021 a Consiliului Raional Rezina „Cu privire la modificarea statelor de personal ale Direcției Asistență Socială și Protecția Familie”. Asistenții personali vor fi salarizați pe o perioadă de 4 luni, conform repartizării sumei mijloacelor financiare preconizate prin Ordinul Ministerului Muncii și...

Deciziile 5/1 - 5/19 adoptate la Ședința Consiliului raional din data de 16 noiembrie 2021

5/1. „Cu  privire la corelarea bugetului raional cu prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2021”. Găsiți documentul aici. 5/2. „Cu  privire la rectificarea bugetului raional pentru anul 2021”. Găsiți documentul aici. 5/3. ”Cu privire la transmiterea unor bunuri din gestiunea Direcției Finanțe”. Găsiți documentul aici. 5/4. ,,Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de...



Secţia Administraţie Publică

Şeful secţiei  – Druţă Petru Grigore.

Specialist principal în administraţie publică  – Ploșnița Mihail Constantin.

Specialist  principal  în problemele privatizării şi postprivatizării - Ciobanu Ghenadie.

Specialist în  Problemele Protecţiei Civile şi Serviciului Alternativ  –  Druguş Mihail Iacob.

 

Telefonul de contact – 2-10-12

Email. cons.rez.apl@inbox.ru

Orele de audienţă:   Luni-Vineri   8-00 – 17-00, întrerupere 13-00 – 14-00

 

Secţia exercită  următoarele atribuţii principale:

-  coordonează , prin  deplasări  în  teritoriu,  prin  analiza   documentelor  parvenite  şi  alte  metode,  activitatea  desfăşurată  de  organele  administraţiei  publice  locale, exercitarea  atribuţiilor  care  le  revin, conform  Legii;

-   Participă la elaborarea măsurilor necesare pentru realizarea planurilor , programelor de activitate curentă şi perspectivă a consiliului raional.

- Contribuie la colaborarea eficientă între organele administraţie publice locale şi centrale.

-   Coordonează activităţii secţiilor şi direcţiilor consiliului raional în vederea realizării planurilor, programelor curente şi de perspectivă .

-  Contribuie la colaborarea eficientă între organele administraţie publice locale de ambele niveluri.

- Contribuie la dezvoltarea profesională a  angajaţilor autorităţilor publice locale de ambele niveluri.

- Acordă asistenţa necesară la pregătirea  şedinţelor consiliului raional, şedinţelor de lucru ale preşedintelui raionului cu şefii serviciilor descentralizate, desconcentrate, funcţionării din aparatul preşedintelui raionului.

- Acordă asistenţa necesară la pregătirea proiectelor de dispoziţii, decizii, proceselor-verbale ale şedinţelor operative a preşedintelui raionului cu şefii serviciilor descentralizate, desconcentrate şi funcţionarii din aparatul preşedintelui raionului;

- Acordă asistenţa necesară în vederea organizării întrunirilor cu membrii guvernului şi alţi conducători ai autorităţilor administraţiei publice centrale;

-  Monitorizarea  activităţii autorităţilor publice locale, în diverse domenii ce ţin de competenţa acestora.

- Pregătirea  documentelor  pentru  şedinţele comisiei    raionale    situaţii    excepţionale, aducerea la cunoştinţa executorilor ei şi controlul asupra îndeplinirii lor.

- Elaborarea  şi   prezentarea  către   comisia raională pentru situaţii excepţionale dării de seamă    de    totalizare    despre    situaţii excepţionale pe teritoriul raionului.

- Elaborarea planurilor anuale şi de perspectivă a activităţii comisiei raionale pentru situaţii excepţionale, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor Comisiei.

- Organizarea controlului asupra îndeplinirii serviciului civil;

- Ţinerea evidenţei cetăţenilor care îndeplinesc serviciul civil şi a celor trecuţi în rezerva serviciului civil, perfectarea dărilor de seamă statistice;

Video postat recent

https://www.youtube.com/watch?v=T-1HL2JHjlM&t=223s
Arhivă video

Prognoza meteo

Facebook

Acasă

În sus