RECOMANDĂRI cu privire la măsurile de profilaxie a cazurilor de înec pe perioada sezonului estival 2021

În temeiul Legii nr. 436/2006, privind administraţia publică locală, conform prevederilor Legii „Cu privire la protecţia civilă" nr. 271/1994,  Hotărârii Guvernului nr. 929/2020 „Cu privire la măsurile de pregătire a protecţiei civile a Republicii Moldova pentru anul 2021", în scopul organizării măsurilor de profilaxie a cazurilor de înec în bazinele acvatice pe perioada sezonului estival:  1.     Preşedinţii...

Sesiunea examenelor 2021 a început!

Sesiunea de examene din acest an a debutat cu prima probă pentru absolvenții de gimnaziu, alolingvi. Examenul la proba Limba și literatura română a fost susținut în 228 de instituții de învățământ din țară. Conform orarului actualei sesiuni, următoarea probă va avea loc luni, 7 iunie, la Matematică. Iar joi, 10 iunie, se va desfășura proba la limba de instruire. Ultimul examen, la Istoria românilor și universală, va fi organizat pe 14 iunie....

S-au scumpit plăcuțele de înmatriculare

S-au scumpit plăcuțele de înmatriculare pentru autoturisme. Astfel, în loc de 480 de lei pentru o plăcuță simplă, vom plăti 550 de lei. Dacă vă doriți o anumită combinație de litere și cifre,va trebui să plătiți 6050 lei. Trei litere identice și trei cifre identice costă 8250 de lei. Pentru trei litere identice și o cifră va trebui să plătiți 11 000 lei. Un cuvânt și orice combinație de 3 cifre costă 26.400 de lei. Dacă veți opta și pentru o...



Secţia Administraţie Publică

Şeful secţiei  – Druţă Petru Grigore.

Specialist principal în administraţie publică  – Ploșnița Mihail Constantin.

Specialist  principal  în problemele privatizării şi postprivatizării - Ciobanu Ghenadie.

Specialist în  Problemele Protecţiei Civile şi Serviciului Alternativ  –  Druguş Mihail Iacob.

 

Telefonul de contact – 2-10-12

Email. cons.rez.apl@inbox.ru

Orele de audienţă:   Luni-Vineri   8-00 – 17-00, întrerupere 13-00 – 14-00

 

Secţia exercită  următoarele atribuţii principale:

-  coordonează , prin  deplasări  în  teritoriu,  prin  analiza   documentelor  parvenite  şi  alte  metode,  activitatea  desfăşurată  de  organele  administraţiei  publice  locale, exercitarea  atribuţiilor  care  le  revin, conform  Legii;

-   Participă la elaborarea măsurilor necesare pentru realizarea planurilor , programelor de activitate curentă şi perspectivă a consiliului raional.

- Contribuie la colaborarea eficientă între organele administraţie publice locale şi centrale.

-   Coordonează activităţii secţiilor şi direcţiilor consiliului raional în vederea realizării planurilor, programelor curente şi de perspectivă .

-  Contribuie la colaborarea eficientă între organele administraţie publice locale de ambele niveluri.

- Contribuie la dezvoltarea profesională a  angajaţilor autorităţilor publice locale de ambele niveluri.

- Acordă asistenţa necesară la pregătirea  şedinţelor consiliului raional, şedinţelor de lucru ale preşedintelui raionului cu şefii serviciilor descentralizate, desconcentrate, funcţionării din aparatul preşedintelui raionului.

- Acordă asistenţa necesară la pregătirea proiectelor de dispoziţii, decizii, proceselor-verbale ale şedinţelor operative a preşedintelui raionului cu şefii serviciilor descentralizate, desconcentrate şi funcţionarii din aparatul preşedintelui raionului;

- Acordă asistenţa necesară în vederea organizării întrunirilor cu membrii guvernului şi alţi conducători ai autorităţilor administraţiei publice centrale;

-  Monitorizarea  activităţii autorităţilor publice locale, în diverse domenii ce ţin de competenţa acestora.

- Pregătirea  documentelor  pentru  şedinţele comisiei    raionale    situaţii    excepţionale, aducerea la cunoştinţa executorilor ei şi controlul asupra îndeplinirii lor.

- Elaborarea  şi   prezentarea  către   comisia raională pentru situaţii excepţionale dării de seamă    de    totalizare    despre    situaţii excepţionale pe teritoriul raionului.

- Elaborarea planurilor anuale şi de perspectivă a activităţii comisiei raionale pentru situaţii excepţionale, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor Comisiei.

- Organizarea controlului asupra îndeplinirii serviciului civil;

- Ţinerea evidenţei cetăţenilor care îndeplinesc serviciul civil şi a celor trecuţi în rezerva serviciului civil, perfectarea dărilor de seamă statistice;

Video postat recent

Prognoza meteo

Facebook

Acasă

În sus