Atenție! Atelier de informare despre programele guvernamentale de finanțare nerambursabilă

     Consiliul raional Rezina, în parteneriat cu Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii și Incubatorul de Afaceri din Rezina organizează un atelier de informare despre programele guvernamentale de finanțare nerambursabilă.      Evenimentul va avea loc la data de 23 august 2019, ora 10.00 – 12.00, în sala de conferințe a Incubatorului de Afaceri din Rezina.     Sunt așteptați toți...

Dispoziție nr. 95_C din 15 august 2019

"Cu privire la anunțarea concursului pentru ocuparea funcției publice de execuție vacantă” Vezi aici textul dispoziției: 

Stimați lucrători din domeniul financiar din raionul Rezina!

    Tradițional, la 15 august se sărbătorește ziua lucrătorului din domeniul financiar, care a fost aprobată prin Decretul Președintelui Republicii Moldova nr. 216 din 12 iulie 1995. În acest an, ziua financiarului se află la cea de-a XXIV-a aniversare oficială. Cu acest prilej, vă adresez sincere felicitări tuturor celor care sunt implicați în dezvoltarea continuă a sistemului financiar. Suntem recunoscători, că împreună cu colegii dumneavoastră ați operat cu opțiuni...



Conducerea Raionului Rezina:
Vicepreședinți

Andrei GODOROJA,

vicepreședintele raionului în probleme de mediu și dezvoltare regională


Atribuţiile de bază ale funcției:
 

       1. Contribuirea la buna desfășurare a activității Secției Agricultură și Alimentație, Secției Economie, Secției Construcții, Gospodărie Comunală și Drumuri și Serviciului Arhitectură, Relații Funciare și Cadastru;

       2. Elaborarea și asigurarea îndeplinirii Programelor raionale de dezvoltare a agriculturii, industriei, micului business, comerțului.

       3. Renovarea, organizarea, înviorarea activității întreprinderilor de procesare a producției agricole, materialelor de construcție, meșteșugărit etc, activitatea întreprinderilor de panificație.

       4. Asigurarea consolidării terenurilor agricole, contribuirea la lucrarea întregii suprafețe de terenuri agricole întru lichidarea definitivă a pârloagelor, suprafețelor nelucrate.

       5. Organizarea, contribuirea la comercializarea de către agenții economici a producției agricole, altor producții destinate consumului, produse în raion.

       6. Asigurarea executării deciziilor Consiliului raional în domeniul agriculturii, gospodăriei sătești, construcțiilor, industriei și consumului, mediului, dezvoltării regionale.

       7. Contribuirea la buna colaborare a serviciilor publice desconcentrate (din domeniu) în soluționarea problemelor de interes raional.

       8. Contribuirea la realizarea, la nivel raional, a măsurilor de protecție a populației în caz de epifitotii și epizootii, luarea măsurilor de prevenire a acestora, de reducere a prejudiciului și de lichidare a consecințelor.

       9. Stabilirea unui cadru general pentru amenajarea teritoriului și protecția pădurilor de interes raional.

       10. Susținerea și stimularea inițiativelor privind dezvoltarea economică a raionului Rezina.

       11. Contribuirea la elaborarea strategiilor, prognozelor, planurilor și programelor de dezvoltare social-economică a raionului, programe de refacere și protecție a mediului înconjurător, programe de utilizare a forței de muncă (în domeniu), monitorizarea realizării acestora.

       În executarea atribuțiilor sale, vicepresedintele raionului, dl Godoroja Andrei, va fi asistat de  Secția Agricultură și Alimentație, Secția Economie, Secția Construcții, Gospodărie Comunală și Drumuri și Serviciul Arhitectură, Relații Funciare și Cadastru.

   

Curriculum vitae  

Informaţii personale:

       Data naşterii: 20 martie 1981.

       Locul naşterii: satul Otac, raionul Rezina.

       Cetăţenia: R. Moldova.

       Situaţie familială: căsătorit.

       Informaţii de contact: (0254) 2-27-50; 067592719.

 

Studii:

       2005-2006 – ULIM, masterat în ştiinţe economice, specialitatea management  economic.

       1999-2003 – AFT “N. Bălcescu” din or. Sibiu, România, specialitatea management economic.                

       1996-1999  –  Liceul “L. Deleanu”, or. Chişinău.

       1987-1996  –  Şcoala medie din s. Otac, raionul Rezina.

 

Experienţă profesională:

       02/2012-07/2015 – Administrator SRL „Sirius Com”.

       03/2008-02/2012 – Administrator ÎÎ „Godoroja Oxana”.

       04/2007-03/2008 – Manager-şef aprovizionare şi transport, SC “Creator Iu. Borş” SRL. 

       08/2006- 04/2007 – SC “POLITUB” SRL, reprezentant comercial în Republica Moldova.

       04/2005- 08/2006 – Compania de Vinificaţie “FABSO” SA, manager pentru aprovizionare, transport şi proceduri vamale.

       08/2003- 03/2005 – Ministerul Apărării, comandant de subunitate.

 

Cursuri și seminarii:

       13-24 februarie 2012 – Componenta 1 “Programul Național de Abilitare Economică a Tinerilor”.

       20 martie-25 iunie 2013 – Locul 2 “Concursul național de business planuri pentru Tineri, ediția a IX-a”.

       12-25 august 2013 – Seminarul “Antreprenoriatul social în Republica Moldova”, organizat de Fundația Est-Europeană.

 

Abilităţi:

       Cunoştinţe lingvistice: Româna – nativ, Franceza – mediu, Rusa – foarte bine, Engleza – satisfăcător.                                

       Operare cu calculatorul: MS Oficce, 1C Trade, Internet, cunoştinţe de bază privind editorii grafici (Adobe Illustrator, Freehand, Photoshop).

       Permis de conducere: B, C, D, E.

       Calităţi personale: responsabilitate, punctualitate, obligativitate,  creativitate, comunicabilitate, deprinderi de lucru în echipă.

 

 

 

 

 

 

 

Video postat recent

Prognoza meteo

Facebook

Acasă

În sus