Hotărârea nr. 03 a Comisiei raionale pentru Situații Excepționale din 23 martie 2020

         În temeiul Legii nr. 212/2004 privind regimul stării de urgenţă, de asediu şi de război, Dispoziției nr. 1 din 18 martie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova și examinând  informația conducătorilor IMSP „Centrul de Sănătate Rezina”, IMSP „Spitalul Raional Rezina” și al Centrului de Sănătate Publică Orhei privind situația epidemiologică la infecția cu COVID-19, Comisia...

Hotărârea nr. 02 a Comisiei raionale pentru Situații Excepționale Rezina din 20 martie 2020

         În temeiul Legii nr. 212/2004 privind regimul stării de urgenţă, de asediu şi de război, Dispoziției nr. 1 din 18 martie 2020 a Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova și examinând informația conducătorilor IMSP „Centrul de Sănătate Rezina”, IMSP „Spitalul Raional Rezina” și al Centrului de Sănătate Publică Orhei privind situația epidemiologică la infecția cu COVID-19, Comisia pentru...

Sedință operativă pe vreme de stare de urgență

         Chiar dacă țara se află în stare de urgență urmare a situației creată la infecția cu coronavirus de tip nou COVID-19, angajații structurilor Consiliului raional Rezina, ai Aparatului președintelui raionului se străduie să facă față sarcinilor, evident, cu respectarea măsurilor de siguranță, impuse de starea de fapt. Astfel, în timpul ședinței operative din dimineața zilei de luni, președintele raionului, Valeriu Ciorici,...



Instruire a autorităților publice locale de nivelul întâi și al doilea

         La finele săptămânii trecute, în Sala de ședințe a Consiliului raional Rezina, a fost organizată o instruire a autorităților administrației publice locale de nivele I și II, desfășurată de către Cancelaria de Stat a Republicii Moldova.

         În debutul activității, asistența a fost salutată de către administrația raionului, președintele Valeriu Ciorici menționând importanța unor atare instruiri pentru buna și eficienta activitate a autorităților publice locale.

         În cadrul instruirii, la care au participat primari și secretari ai consiliilor locale, formatorii – Diana Chiriac, consultant principal în Direcția Administrație publică a Cancelariei de Stat, și Cristina Aramă, consultant principal în Direcția Managementul funcției publice și resurse umane, le-au vorbit celor prezenți despre caracteristicile introductive ale administrației publice locale și administrarea funcției publice și a funcționarilor publici în cadrul autorității publice.

         Participanții au avut ocazia să-și îmbogățească cunoștințele la compartimentele Cadrul normativ relevant (competențe, funcții, roluri); Transparența în procesul decizional; Principiile bunei guvernări; Gestionarea     funcțiilor publice; Evaluarea performanțelor; Statul de personal – elaborare, aprobare, modificare. Astfel, pentru autoritățile publice prezente, instruirea a fost un prilej minunat de îmbogățire și consolidare a cunoștințelor în domeniu.         

Aculina POPA

 

Acasă

În sus