Decizia 4/1 a Consiliului raional Rezina din 05 mai 2017

”Cu privire la acordul primirii în proprietate a unor bunuri” Descarcă aici textul deciziei

Deciziile nr. 3/1-3/5 ale ședinței Consiliului raional Rezina din 14 aprilie 2017

DECIZIE nr. 3/1 din 14 aprilie 2017, orașul Rezina „Cu  privire la executarea bugetului raional  pentru anul 2016”   DECIZIE nr. 3/2 din 14 aprilie 2017, orașul Rezina „Cu  privire la corelarea bugetului raional cu prevederile Legii bugetului de stat pe anul 2017”   DECIZIE nr. 3/3 din 14 aprilie 2017, orașul Rezina ,,Cu privire la rectificarea bugetului raional pentru anul 2017”   DECIZIE nr. 3/4 din 14 aprilie 2017,...

Deciziile 2/1-2/11 ale ședinței Consiliului raional Rezina din 10 martie 2017

DECIZIE nr. 2/1 din 10 martie 2017, orașul Rezina  ,,Cu privire la implimentarea proiectului de dezvoltare regională ,,Reabilitarea și conectarea drumului local L 165 la drumul național R 20 și coridorul regional nr. 13 M 2 –R 20”   DECIZIE nr. 2/2 din 10 martie 2017, orașul Rezina  ,,Cu privire la rectificarea bugetului raional pentru anul...



Android Client

lorem

Acum disponibil și pe Android

descarcă aplicația

Pe ordinea de zi - instituțiile de educație timpurie

          La 15 martie current, în sala de ședințe a Consiliului raional, s-a desfășurat ședința cu directorii instituțiilor de educație timpurie din raionul Rezina. Pentru atingerea obiectivelor ședinței au fost  invitați primarii localităților, directorii, lucrătorii medicali și intendenții instituțiilor de educație timpurie, dar și reprezentați ai Centrului de Sănătate publică, Comisariatului de Poliție, Direcției Sigurața Alimentelor, Direcției Finanțe și Serviciului Situații excepționale.

          Făcând o retrospectivă a  evaluării inopinate a instituțiilor de educație timpurie, dna Eleonora Graur, președintele raionului, s-a referit la aspectele, care necesită mai multă atenție, capitolele la care mai sunt rezerve și a atenționat  asupra necesității unei colaborări mai eficiente între primari și directorii instituțiilor nominalizate.

          Agenda ședinței a fost diversă, astfel au fost puse în discuție următoarele:

         -  criteriile de bază pentru organizarea Lunarului Educației Timpurii;

         - elaborarea prognozelor vis-à-vis de restructurarea și dezvoltarea rețelei instituțiilor de învățămât din teriotoriul administrat (2017-2020);

          -  aspectele planului național de implementare graduală a normelor sanitare în instituțiile preșcolare;

          -  buna colaborare a APL I și DÎTS;

          - organizarea activităilor cu copiii și părinții privind securitatea copiilor în colaborare cu REPEMOL și altele.

          Pe final de ședință, persoanele convocate au adresat întrebări și au concretizat mai multe nuanțe, pentru a asigura implementarea obiectivelor trasate.

Daria CIORNÂI

 

Acasă

În sus