În atenția agenților economici din raion!

         Organizația de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO) invită companiile autohtone să participe în cadrul ”Forului de afaceri Moldo-Leton”, destinat explorării oportunităților investiționale și de export ale Republicii Moldova și Republicii Letonia.          Data: joi, 8 iunie 2017.          Orele: 14:00 - 17:00...

În atenția îndrăgostiților de muzica corală!

       Sâmbătă, 27 mai 2017, în incinta Palatului raional de Cultură din Rezina, începând cu ora 10.00, se va desfășura Festivalul Național al Muzicii corale “Teodor Țurcanu”, ediția a treia.        În cadrul festivalului vor evolua corurile: “Doina Nistrului” (orașul Rezina), “Corul de copii al Liceului teoretic “Alexandru cel Bun” din Rezina,...

Două inimi-pereche într-un singur destin

    Se pare că întreaga suflare din satul Buciușca a stat atentă la informația meteo ce se anunța a fi cam ploioasă și rece pentru săptămâna trecută, mai cu seamă pentru zilele de odihnă. Și administrația locală urmărea comunicatele meteo. Și aveau cu toții să se îngrijească de asta, pentru că locuitorii acestei mici localități s-au pus în gând să-și mai facă o sărbătoare de suflet la acest sfârșit de primăvară. Dar,...



Android Client

lorem

Acum disponibil și pe Android

descarcă aplicația

Conducerea Raionului Rezina:
Vicepreședinți

Andrei GODOROJA,

vicepreședintele raionului în probleme de mediu și dezvoltare regională


Atribuţiile de bază ale funcției:
 

       1. Contribuirea la buna desfășurare a activității Secției Agricultură și Alimentație, Secției Economie, Secției Construcții, Gospodărie Comunală și Drumuri și Serviciului Arhitectură, Relații Funciare și Cadastru;

       2. Elaborarea și asigurarea îndeplinirii Programelor raionale de dezvoltare a agriculturii, industriei, micului business, comerțului.

       3. Renovarea, organizarea, înviorarea activității întreprinderilor de procesare a producției agricole, materialelor de construcție, meșteșugărit etc, activitatea întreprinderilor de panificație.

       4. Asigurarea consolidării terenurilor agricole, contribuirea la lucrarea întregii suprafețe de terenuri agricole întru lichidarea definitivă a pârloagelor, suprafețelor nelucrate.

       5. Organizarea, contribuirea la comercializarea de către agenții economici a producției agricole, altor producții destinate consumului, produse în raion.

       6. Asigurarea executării deciziilor Consiliului raional în domeniul agriculturii, gospodăriei sătești, construcțiilor, industriei și consumului, mediului, dezvoltării regionale.

       7. Contribuirea la buna colaborare a serviciilor publice desconcentrate (din domeniu) în soluționarea problemelor de interes raional.

       8. Contribuirea la realizarea, la nivel raional, a măsurilor de protecție a populației în caz de epifitotii și epizootii, luarea măsurilor de prevenire a acestora, de reducere a prejudiciului și de lichidare a consecințelor.

       9. Stabilirea unui cadru general pentru amenajarea teritoriului și protecția pădurilor de interes raional.

       10. Susținerea și stimularea inițiativelor privind dezvoltarea economică a raionului Rezina.

       11. Contribuirea la elaborarea strategiilor, prognozelor, planurilor și programelor de dezvoltare social-economică a raionului, programe de refacere și protecție a mediului înconjurător, programe de utilizare a forței de muncă (în domeniu), monitorizarea realizării acestora.

       În executarea atribuțiilor sale, vicepresedintele raionului, dl Godoroja Andrei, va fi asistat de  Secția Agricultură și Alimentație, Secția Economie, Secția Construcții, Gospodărie Comunală și Drumuri și Serviciul Arhitectură, Relații Funciare și Cadastru.

   

Curriculum vitae  

Informaţii personale:

       Data naşterii: 20 martie 1981.

       Locul naşterii: satul Otac, raionul Rezina.

       Cetăţenia: R. Moldova.

       Situaţie familială: căsătorit.

       Informaţii de contact: (0254) 2-27-50; 067592719.

 

Studii:

       2005-2006 – ULIM, masterat în ştiinţe economice, specialitatea management  economic.

       1999-2003 – AFT “N. Bălcescu” din or. Sibiu, România, specialitatea management economic.                

       1996-1999  –  Liceul “L. Deleanu”, or. Chişinău.

       1987-1996  –  Şcoala medie din s. Otac, raionul Rezina.

 

Experienţă profesională:

       02/2012-07/2015 – Administrator SRL „Sirius Com”.

       03/2008-02/2012 – Administrator ÎÎ „Godoroja Oxana”.

       04/2007-03/2008 – Manager-şef aprovizionare şi transport, SC “Creator Iu. Borş” SRL. 

       08/2006- 04/2007 – SC “POLITUB” SRL, reprezentant comercial în Republica Moldova.

       04/2005- 08/2006 – Compania de Vinificaţie “FABSO” SA, manager pentru aprovizionare, transport şi proceduri vamale.

       08/2003- 03/2005 – Ministerul Apărării, comandant de subunitate.

 

Cursuri și seminarii:

       13-24 februarie 2012 – Componenta 1 “Programul Național de Abilitare Economică a Tinerilor”.

       20 martie-25 iunie 2013 – Locul 2 “Concursul național de business planuri pentru Tineri, ediția a IX-a”.

       12-25 august 2013 – Seminarul “Antreprenoriatul social în Republica Moldova”, organizat de Fundația Est-Europeană.

 

Abilităţi:

       Cunoştinţe lingvistice: Româna – nativ, Franceza – mediu, Rusa – foarte bine, Engleza – satisfăcător.                                

       Operare cu calculatorul: MS Oficce, 1C Trade, Internet, cunoştinţe de bază privind editorii grafici (Adobe Illustrator, Freehand, Photoshop).

       Permis de conducere: B, C, D, E.

       Calităţi personale: responsabilitate, punctualitate, obligativitate,  creativitate, comunicabilitate, deprinderi de lucru în echipă.

 

 

 

 

 

Arcadie MUȘINSCHI, 

vicepreședintele raionului în probleme juridico-sociale


Atribuţiile de bază ale funcției: 

       1. Contribuirea la buna desfășurare a activității Direcției Finanțe, Direcției Asistență Socială și Protecția Familiei, Direcției Învățământ, Tineret, Sport, Secției Cultură și instituțiilor medicale din raion.

       2. Elaborarea și asigurarea îndeplinirii Programelor raionale în domeniul învățământului, educației, sănătății, tineretului, culturii, sportului, asistenței sociale.

       3. Asigurarea executării deciziilor Consiliului raional în domeniile enumerate.

       4. Contribuirea la buna colaborare a serviciilor publice desconcentrate (în domeniu) în soluționarea problemelor de interes raional.

       5. Contribuirea, la nivel de raion, la activitățile de protecție în caz de epidemii, luarea măsurilor de prevenire a acestora.

       6. Monitorizarea administrării bunurilor domeniilor public și privat ale raionului.

       7. Contribuirea la măsurile de punere în evidență a persoanelor socialmente-vulnerabile, care au nevoie de îmbunătățirea condițiilor locative în conformitatea cu legea cu privire la locuințe.

       8. Contribuirea la elaborarea și implementarea programelor de utilizare a forței de muncă (în domeniu).

       9. Examinarea oportunității, înaintarea propunerilor de înființare, reorganizare a instituțiilor social-culturale de interes raional, asigurarea funcționării acestora.

       10. Contribuirea la încurajarea, organizarea, desfășurarea de activități științifice, instructiv-educative, cultural-educative, sportive și de tineret, susținerea și stimularea acestora.

       11. Ajutorarea în activitate a instituțiilor de cultură, asistență socială, turism și sport de interes raional.

       12. Conlucrarea, în interes raional, cu asociațiile obștești, ONG-urile din teritoriu.

       13. Contribuirea la dezvoltarea serviciilor sociale comunitare pentru categoriile social-vulnerabile, monitorizarea calității serviciilor sociale.

       În executarea atribuțiilor sale, vicepreședintele raionului, dl Mușinschi Arcadie, va fi asistat de Direcția Asistență Socială și Protecția Familiei, Direcția Învățământ, Tineret, Sport, Secția Cultură.

 

Curriculum vitae 

Data nașterii: 11 decembrie 1950.

Telefon: (0254) 2-20-56; 069132711.

 

Studii:

Superioare - Institutul Politehnic din Chișinău.

Facultatea: Economie, specialitatea - economist.

 

Experiența profesională:

1971-1976 - Institutul de Planificare al GOSSPLAN-ului RSS Moldovenești, colaborator științific.

1976-1979 - Sistemul Sovietului Kolhozurilor din raionul Rezina, economist.

1979-2002 - Fabrica de ciment din Rezina ”Lafarge Ciment” (Moldova). Funcțiile de inginer, economist, șef de secție, în perioada 1994-2002 - director financiar.

2002-2003 - Director-adjunct al SRL ”Parșe-Tutun”.

2003-iulie 2015 - Șef al Direcției Finanțe a Consiliului raional Rezina.

 

Limbi vorbite: româna, rusa, franceza (nivel de informare).

 

Statut social: căsătorit.

Video postat recent

Prognoza meteo

Facebook

Rating site

Acasă

În sus